>VI Jornada Mundial dels pobres, celebració diocesana el proper dissabte 12 de novembre

El 12 de novembre i en la proximitat de la Jornada Mundial dels Pobres del pròxim 13, la parròquia de Sant Agustí de Barcelona acollirà la celebració diocesana d’aquesta Jornada.

Abans, però, es convoca a qui ho vulgui a la Parròquia de Santa Anna, a l’Hospital de Campanya, a les 16,30h per sortir cap a Sant Agustí darrera una pancarta amb el lema “Obrim camins d’esperança”. Durant la celebració, representants, persones ateses o voluntàries d’entitats diocesanes representaran valors del regne de Déu donant el seu testimoni. Els testimonis d’aquests valors seran persones d’entitats ben diferents, però que actuen amb un objectiu comú d’ajudar a les persones més vulnerables.

Després d’aquesta pregària s’oferirà a tothom que ho vulgui una xocolatada gratuïta

Llegiu el Missatge del Papa per aquesta Jornada aquí

2022-11-04T11:10:40+00:00