>Secretariat Diocesà de Pastoral Penitenciària
Secretariat Diocesà de Pastoral Penitenciària 2019-11-28T16:59:39+00:00

Pastoral penitenciària

El SEPAP és un secretariat que forma part de la Delegació de Pastoral Social i Caritativa de l’Arquebisbat de Barcelona. Va néixer amb l’objectiu d’acollir, potenciar, vetllar, animar i coordinar totes aquelles persones, institucions i serveis que treballen o volen treballar en la pastoral penitenciària, en els àmbits parroquial i diocesà, tant en el camp de la prevenció com en el de la reinserció.

En l’actualitat el SEPAP consta de 180 voluntaris i 6 capellans de presons a més d’altres entitats annexes a aquest Secretariat: La Vinya, Grup de Ntra. Sra. Del Port, Grup de Sant Andreu de presons, Associació Jaume Pineda.

Pàgina web

II Jornades interculturals de l’Església de Barcelona, detall de les activitats.

Del 3 a l’11 de febrer de 2024 se celebraran les [...]