>Secretariat diocesà de pastoral amb migrants: Nadala 2020

Secretariat diocesà de pastoral amb migrants: Nadala 2020

A totes les Parròquies i Comunitats de l’Arxidiòcesi de Barcelona

Barcelona, 23 de desembre de 2020

L’Equip del Secretariat Diocesà de Pastoral amb Migrants us desitja molt bon Nadal!

Enguany ho fem amb un fragment de la Carta Encíclica Fratelli tutti que el Papa Francesc ens va oferir el passat 3 d’octubre: “No és una opció possible viure indiferents davant el dolor, no podem deixar que ningú quedi «a un costat de la vida». Això ens ha d’indignar, fins a fer-nos baixar de la nostra serenitat per a alterar-nos pel sofriment humà. Això és dignitat.” (FT 68)

Amb aquestes paraules us volem transmetre el desig que aquest any 2021 que estem a punt d’encetar ens ofereixi com a cristians i com a ciutadans noves oportunitats de treballar plegats pel respecte de la dignitat de totes les persones des de la nostra comunió en la diversitat.

Trobareu versions d’aquesta felicitació en català, castellà, francès, alemany, italià, neerlandès, portuguès, polonès i anglès al següent enllaç: Aquí “Bon Nadal 2020” en 9 llengües

L’Equip del Secretariat Diocesà de Pastoral amb Migrants

Elsy Vanbergern