>Mons. Vilanova beneeix els nous espais per a persones sense llar de Badalona

Mons. Vilanova beneeix els nous espais per a persones sense llar de Badalona

El bisbe auxiliar de Barcelona ha estat acompanyat dels responsables de les tres entitats impulsores del Programa d’Inclusió Bisbe Carrera

El bisbe auxiliar de Barcelona, Mons. Javier Vilanova ha visitat i beneït els espais dels serveis per a persones sense llar de Badalona inclosos al Programa d’Inclusió Bisbe Carrera. L’han acompanyat els responsables de les tres entitats impulsores del Programa d’Inclusió Bisbe Carrera: la Fundació Llegat Roca i Pi; Càritas Diocesana de Barcelona i l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.

El Bisbe Vilanova ha remarcat que projectes en aliança com aquests són prova de la «unió de forces en benefici de la dignitat de les persones». Dins d’aquesta visita interna s’ha inclòs una trobada amb els rectors de les parròquies de Badalona on també s’han recordat els orígens parroquials del Centre de dia Folre, un dels serveis inclosos al Programa, i la important tasca del voluntariat.

Persones usuàries han acompanyat al bisbe Vilanova durant la visita i han explicat el seu testimoni de vida i com el Programa d’Inclusió Bisbe Carrera a Badalona, com el centre diürn o els habitatges, els ha canviat.

2022-03-25T12:02:28+00:00