>Més de 2.000 persones assisteixen a la segona edició del GospelFest

Més de 2.000 persones assisteixen a la segona edició del GospelFest

El concert ha recaptat 49.500€, que aniran destinats al programa de Gent Gran de Càritas

Fotografies: Jordi Boixareu / Càritas

Més de 2.000 persones han assistit a  l’Auditori Fòrum CCIB per celebrar la segona edició del GospelFest. 600 cantaires de Gòspel han unit  les seves veus per una bona causa. En aquesta ocasió, els 49.500€ recaptats amb les entrades  aniran destinats al programa de gent gran de Càritas Diocesana de Barcelona, que atén

1.200 persones majors de 65 anys. “El 60% d’aquestes persones grans viuen soles, i un  45% no poden garantir-se un habitatge digne”, ha indicat Josep Matías, delegat episcopal  de Càritas Diocesana de Barcelona.

Càritas ha explicat que els beneficis del concert aniran destinats a projectes que tenen per objectiu  mitigar la solitud de les persones grans, acompanyar-les en les necessitats del dia a dia, o garantir-los  una llar digna on viure, entre d’altres. “Avui cantem a favor de tantes i tantes persones que Càritas acompanya diàriament, i ho fem per mitjà de l’amor que ens transmet la  música”, han destacat els organitzadors i Càritas.

El concert, que ha estat presentat pels periodistes Xavier Pérez Esquerdo i Quim Morales, ha  aconseguit reunir 20 cors de gòspel de tot Catalunya i més de 100 cantaires que han participat de forma individual; 600 veus a l’escenari, dirigides per Jordi Cardona, Manel  Garcia, Gerson Gelabert, Maria Illa i Nacho Melús, cinc dels millors directors de gòspel  de Catalunya. Imma Joseph, Miquel Llobera i Mercè Noguer, impulsors del concert, han agraït  l’assistència del públic, i han destacat la solidaritat dels 600 cantaires que, per segona vegada, han  volgut participar d’aquesta iniciativa.

2022-11-14T15:47:33+00:00