>L’Església de Barcelona presenta un nou Directori d’entitats d’acció social de la diòcesi de Barcelona

39 entitats d’Església creen una guia per arribar a les persones vulnerables que requereixen els seus serveis
30 gener, 2023 – ESGLÉSIA DE BARCELONA

Aquest migdia l’Església Arxidiocesana de Barcelona ha presentat la primera edició del Directori d’entitats d’acció social de la diòcesi de Barcelona. Es tracta d’una guia amb informació útil pels possibles usuaris d’aquests serveis que ofereixen prop de quaranta entitats d’Església.

«Tenim el goig de poder compartir el treball que podem fer com Església a favor de les persones que viuen en situacions difícils o de vulnerabilitat», ha afirmat Mons. Javier Vilanova, bisbe auxiliar de Barcelona. El prelat barceloní ha afegit que «aquest dossier té com a finalitat donar a conèixer el servei que es dona i al mateix temps fer-ne possible la difusió.» El nou document ofereix informació sobre 39 entitats integrades per professionals i voluntaris que treballen per millorar les condicions de vida de persones vulnerables i en risc o situació d’exclusió social.

La presentació s’ha celebrat a la parròquia de Sant Pau del Camp, seu de la Delegació diocesana de pastoral social de l’Arquebisbat de Barcelona. El seu responsable, Mn. Joan Costa ha participat en l’acte juntament amb el director del Secretariat diocesà pels marginats, Mn. Àngel Zambrana.

Per veure el Directori d’entitats fes clic AQUÍ

2023-01-30T16:00:55+00:00