>Jornada Mundial del dia dels migrants

Jornada Mundial del dia dels migrants

La diversitat ens enriqueix

El diumenge dia 20 de gener , l’Església Catòlica celebra la Jornada mundial dels migrants, per tal de facilitar que en aquest dia les parròquies i comunitats cristianes puguin organitzar alguns actes a on es visibilitzi la presència de persones nascudes en altres països a les nostres comunitats, diocesanament ho celebrarem el diumenge dia 27.

La celebració tindrà lloc en la Parròquia Mare de Déu de Bellvitge, a l’Hospitalet del Llobregat( Ermita, 65-67) amb el lema: la diversitat ens enriqueix . L’acte començarà amb l’Eucaristia a les 12 del migdia per finalitzar a les 5 de la tarda. L’horari serà el següent: 12 h Eucaristia, 13 h Presentació d’algunes activitats de tipus social que realitzen les parròquies del Barri, 14 h dinar junts ( cal que cadascú es porti el seu ), 15 h acte lúdic, 16 Pregària final.

Aquesta Jornada organitzada pel col·lectiu Caminen junts en la diversitat, Càritas, i la Delegació de pastoral social, està obert a tothom i de forma molt especial els migrants, tant a títol personal, com a les diferents comunitats que existeixen, i també als membres de les parròquies a on hi una presencia significativa de persones nascudes en altres països. Per qualsevol aclariment podeu contactar en la Delegació de Pastoral social, de Barcelona (Rivadeneyra, 6, 8a, al telèfon 933176397 o al correu electrònic delpassocial@yahoo.es).

cartellmigracions

2013-01-10T15:27:35+00:00