>Inauguració de l’exposició “COVID-19 OBRE ELS ULLS: Una lectura social i ecològica de la pandèmia” i Presentació de l’informe 3a onada de l’Impacte de la crisi de la COVID-19 en les llars ateses per Càritas Barcelona

El proper 12 d’abril de 2021 s’inaugura  l’exposició “COVID-19 OBRE ELS ULLS: Una lectura social i ecològica de la pandèmia”.

L’exposició és una selecció d’imatges i vídeos de l’acció de Càritas Diocesana de Barcelona durant el primer any de pandèmia. Les fotografies mostren les conseqüències socials de la COVID-19, però també els nombrosos exemples de solidaritat que han permès a l’entitat donar resposta durant tot l’estat d’alarma.

Després de la inauguració de l’exposició es durà a terme una presentació sobre els efectes econòmics i socials de la COVID-19, l’acció de Càritas Diocesana de Barcelona durant el primer any de pandèmia i un resum de l’informe Tercera onada de l’Impacte de la crisi de la COVID-19 en les llars ateses per Càritas Barcelona.

2021-04-07T11:11:14+00:00