>II Jornades interculturals de l’Església de Barcelona, detall de les activitats.

Del 3 a l’11 de febrer de 2024 se celebraran les II Jornades de l’Església de Barcelona per la interacció entre cultures organitzades pel Secretariat Diocesà de Pastoral amb Migrants, Camins-F. Social Escola Pia, Càritas Diocesana de Barcelona i El Lloc de la Dona. Us animem a participar de les diverses activitats organitzades:

Us convidem a anar consultant la Programació que en breu estarà disponible aquí

Us detallem quatre activitats destacades:

Flash-mob: Lliures de decidir si quedar-se o migrar

Flash-mob sota la direcció de la Xixa Teatre i representada per voluntaris i participants de les entitats organitzadores per visibilitzar el dret de les persones a decidir lliurement si quedar-se als seus països d’origen o exercir el dret a migrar, així com els motius que duen les persones a migrar.

Dia i hora: 03/02/2024 (12h)

Lloc: Pla de la Seu (davant de la Catedral de Barcelona)

Conferència: La migració des de la mirada de la Doctrina Social de l’Església

Xerrada amb la participació de persones migrants i teòlegs que ens aproparan conjuntament a la visió de la Doctrina Social de l’Església vers els moviments migratoris.

Dia i hora: 07/02/2024 (19h)

Lloc: Parròquia de Santa Anna (carrer de Santa Anna, 29)

Activitat lúdica: Compartim la diversitat

Acció per acostar-nos de forma lúdica als motius pels quals migren les persones i a la realitat als països d’origen. Comptarà amb activitats musicals, dansa, conta contes, activitats infantils, entre d’altres.

Dia i hora: 10/02/2024 (d’11h a 14h)

Lloc: Jardí dels Tarongers (carrer d’Elisabets, 8)

Missa Intercultural

Celebració de l’Eucaristia dominical amb la participació de les diverses Parròquies i Comunitats personals de Barcelona. Serà oberta a tota la Diòcesi, a diverses llengües i expressions de la fe per celebrar una litúrgia festiva i participativa.

Dia i hora: 11/02/2024 (17h)

Lloc: Basílica de Santa Maria del Mar (plaça de Santa Maria, 1)

2024-01-19T10:45:09+00:00