>Jornada mundial dels migrants i refugiats

Jornada mundial dels migrants i refugiats

El diumenge dia 19 de gener, l’Església celebra la Jornada mundial del dia mundial del migrant i el refugiat. És una jornada amb una llarga tradició. Enguany es celebra els 100 anys de la seva institució pel Papa Benet XV l’any 1914.

La Delegació de Pastoral Social i Càritas Diocesana de Barcelona han organitzat una trobada diocesana pel diumenge dia 26. Es celebra una setmana després perquè el diumenge 19 es pugui celebrar en les parròquies. La Delegació de Pastoral Social es posa a la disposició  de les parròquies per suggerir guions de missa, guions homilètics i esquemes d’assemblees parroquials.

La celebració serà en la Parròquia de Crist Rei de Barcelona (plaça Jardins d’Elx (s/n) amb el lema “Caminem junts en la diversitat, font de riquesa”. L’objectiu d’aquesta jornada és visualitzar diocesanament la comunió entre tots els creients indistintament del lloc de neixement i prendre consciència de que som una Església multicultural i això és font de riquesa. L’acte començarà a les 12 del migdia amb la cel·lebració de l’Eucaristia i després hi haurà un temps de convivència, dinar plegats i una pregària final. Acabarà cap a les 5 de la tarda.

Hi sou convidats tothom. No és només per migrants, tots formem una mateixa Església.

2014-01-08T11:14:10+00:00