>Jornada de convivència “Caminem junts en la diversitat”. Excursió a Poblet

Jornada de convivència “Caminem junts en la diversitat”. Excursió a Poblet

Al diumenge dia 3 de juny, organitzat per “Caminem junts en la diversitat” tingué lloc una jornada de convivència al Monestir de Poblet.

Hi assistiren 350 persones pertanyents a diferents comunitats d’emigrants (ucranians, filipins, xinesos, guineans, llatinoamericanes,…) i d’algunes parròquies de Barcelona.

La jornada començà a dos quarts de nou del matí al lloc de trobada, la Plaça Universitat, des d’on set autocars ens dirigiren a Poblet.

A mig matí ens reuniren en una sala del monestir, a on el Pare Lluc, prior de la Comunitat, ens explicà en què consistia la vida monàstica i la història de Poblet.

Després, a la una del migdia celebrarem l’Eucaristia en l’Església del monestir, com ja és habitual. En la missa es llegí i es cantà en diferents idiomes.

Un moment fort de la convivència fou a l’hora de dinar en l’explanada del monestir.

A la tarda es visità l’interior del recinte a on puguem admirar un dels monuments més bells i emblemàtics del gòtic català.

La jornada acabà amb les fotografies de grup i la tornada a Barcelona.

Volem deixar constància del bon acolliment i disponibilitat de la comunitat cistercenca, així com l’esperit d’alegria i germanor que hi hagué durant tota la jornada, hi ajudà la gran assistència de nens i nenes i també que no es van complir els pronòstics de pluja que estaven anunciats.

Si voleu veure fotografies les trobareu en el web de “Caminem junts en la diversitat”.

Poblet

2012-06-03T00:00:00+00:00