>Jornada de convivència a Besalú i Banyoles, 2 de juny de 2013

Jornada de convivència a Besalú i Banyoles, 2 de juny de 2013

“Caminem junts en la diveristat” us convidem a participar a la Jornada de Convivència a Besalú i Banyoles el proper diumenge 2 de juny.

Us adjuntem el cartell on s’anuncia la sortida-convivència anual de “Caminem Junts en la diversitat” a Besalú i a Banyoles.
Per apuntar-s’hi, ho heu de fer a la pàgina web de “Caminem junts en la diversitat”: www.caminemjunts.com.

En el citat web hi trobareu tota la informació. Si voleu més aclariments, podeu trucar de dilluns a divendres de 9,30 a 14h al 933176397 (Demaneu per Eva).

És una sortida on hi és convidat tothom: comunitats d’emigrants, membres de parròquies i comunitats cristianes, persones que han fet el curs curs Gestió multicultural i acció social en immigració d’en Xavier Torrens, ….

Recordeu que la Delegació de Pastoral Social on podeu abonar l’import s’ha traslladat i la seva nova seu és:

Delegació de Pastoral Social

Església de Sant Pau del Camp